Tehniline abi / GarantiiremontGarantiikorras kuuluvad remontimisele kõik seadmed, millel on kehtiv Euroopa Liidu tootjagarantii ning on täidetud kõik tootja määratud garantiitingimused. Garantiiperioodi pikkus ja garantiitingimused on märgitud tootja poolt koostatud garantiitalongile. Garantiilisuse tõestamiseks tuleb esitada garantiidokumentide originaaleksemplarid. Eestist ostetud seadme puhul piisab müüja poolt väljastatud ostutšekist, millel peab loetavalt olema märgitud ostu teostamise kuupäev ning seadme identifitseerimist võimaldav seerianumber. Juhul, kui ostutšekil puuduvad eeltoodud andmed või kui garantiiremonti taotletakse mujalt Euroopa Liidust hangitud seadmele, on lisaks ostutšekile vaja esitada ka korrektselt täidetud garantiitalong. Enamlevinud juhtumid, millal garantii kehtivuse kaotab
Enamlevinud arusaamatused
Kui ülaltoodud info põhjal on jätkuvalt keeruline otsustada, kas teie seadme probleem kuulub garantii alla või mitte, palume teil täita tehnilise abi vorm ning võtame teiega esimesel võimalusel ühendust. |
||
Overall Eesti AS 2024. Kõik õigused kaitstud. Kontakt 630 0500 • Privaatsuspoliitika |